Asjatult pole need kaanonid ühed maailma nüüdismuusika kuulatuimad salvestised. Seekordsel, 16. jaanuari Niguliste ettekandel oli aga täiendavat helitausta loomas vanalinna kohalt maanduv Aviesi Kuressaare-Tallinn lend U3 504. Just sai esimene osa alata ning meeshääled pika mmmmm hääliku peal põhja hoidmas, kui täiendav lisaheli Nigulistes koorile lisaks sisse tuli.
Mash-upi tegi eriliseks see, et mingil hetkel oli maanduva lennuki hääl isegi sobivas helistikus, tenorist oktaav allpool ja siis hakkas tasapisi tõusma ja kogu helipilti pudruks keerama. Koor ära ei kukkunud, au neile, kuid pausihetked olid mootorimüra täis. Hiljem vaatasin, et lennuk maandus kenasti kell 19.18. Tulevikuks autoeriversiooni hindava helipildi austajatele kaks varianti – püüelda selleni, et keelataks üle vanalinna maandumised Niguliste kontsertide ajal ära või alustada Nigulistes kontserdiga teadlikult umbes 15 minutit hiljem. Mash-upi austajatelt aga lisaraha erakordse elamuse eest kasseerida. Peaks uurima, kas 15. jaanuari kontserdil, mis algas ka k 19 oli samas koosseisus sama esitus – Kaljuste juhatab Filharmoonia kammerkoori ja Aviesi Jetstream 31 ühisettekannet.