Alternatiivmeediast kirjutab Wikipedia umbes nagu alternatiivmeditsiinist. See kõlab nii:
Mis aga mõnede jaoks peavoolu infokanalitest väljapoole jääv võib teiste jaoks olla eluliselt oluline ning harjumuspärane infokanal. Peavoolu meedias on tarbija tasapisi harjunud seda täitva reklaamiga ning oskab oma käitumist sellele ka vastavalt kohandada – minna teleka juurest külmkapi juurde, tualetti, keerata lehekülg edasi või vahetada raadiokanalit. Infovoo täitmine reklaamisõnumiga alternatiivmeedias lööb aga ootamatus kohas ja allapoole vööd.
Unileveri turustatav odavama otsa massitarbekosmeetika meestele märgi AXE all on keeranud seksapiililubaduse juba mitmel korral üle vindi. AXE pakkumine sarnaneb väliselt pornofilmide sissejuhatustest tuttava abitu otsinguga orgia alustamiseks, kuid äriliselt sõnastatakse sportautodest odavama hinnaga naistesaamise garantii. Meedias on nad oma koha sisse võtnud ja sinna püsima jäänud, kuid avalike ruumide (metroo, lennujaam, kino, kaubanduskeskus, kool) evakuatsioonisiltide täiendamine oma panolubadusega on uus mõõde.
PQ Media uuringust selgus, et ainuüksi USAs on viimase 6 aastaga alternativmeedia reklaamimahud kasvanud 16 korda.