Sügis 1995 sai pundi inimestega korda paar koos istutud ühes vanalinna kontoris ja peetud Eesti Esimese Internetiagentuuri loomise plaane. Siit ja sealt nokitsetud ning asi käima pandud, et aastaks 1999 juba sellest äris eemal olla. Nostalgiline vaaadata seda, et kunagi sai Eesti veebilehtede kataloog paberil välja trükitud mingi messi tarbeks. Polnud sugugi paks teine, hea kerge lehitseda neid mõndasada veebilehte koos siuselgitustega vaadata.
Järgmisel teisipäeval toimuva eturundus! ettevalmistuseks lapppasin vanu materjale ja avastasin, et oleme 10 aastaga jõudmas tagasi samasse punkti, kus toona. Nimelt olid esimesed turnduskavad hajusate võrgustike kaudu levitatud, väheste ja lihtsate visuaalsete vahendite ning madala korporatiiivturundusliku aroomiga pärjatud. Reklaamifirmad ei saanud toona asjale üldse pihta ning kui hiljem hakkasid ka internetiturundused tegutsema, keeerati sotsiaaalsed (seekaudu kaa raskelt kontrollitavad ja juhitavad) turundusvõtted kinni ja algas bännerite, pageview, clickthrough ja click2purchase periood.
Nüüd hakkame vist vaikselt uue ringiga hajutatud võrgustikturunduse juurde tagasi jõudma (või paraskvattivad peavoolu reklaamifirmad selles valdkonnas ise?) ning siinmaal hakkab koos nõudlusega ka väike pakkumine tekkima. Altexi kõrvale tuleb tegijaid kindlasti veel, edu neile oma joone hoidmisel.