Tänases EPLis siis naisteajakirjanduse pinnapealne analüüs juba täies tekstis.
Teemale ehk juurde vaid seda, et ajakirjandus on naise mõiste avardumisele (isegi, kui see on tarbimisühiskonna ootustest draivitud) tunduvalt rohkem rõhku pannud, kui mehe mõiste avardumisele. Sellest oli möödunud sügisel ka uusmehelikkuse konverentsil pikemalt juttu ning ajakirjandus tunnistas ka ise, et nad on mehest kui ajakirjanduse tarbijast mööda vaadanud, aheldades teda autode, tehnoloogia, mootorpaatide, jahinduse, kalanduse, spordi ja sigarite/viskide külge.
Mingi riigi rahvusvahelise lennujaama ajakirjandusletile lisaks on sotsiaalse konstruktsiooni heaks lakmuseks ka suvalisest ajalehekioskist lugejale vastu vaatav valik – kui rahvusvaheline see on ning kui palju sotsiaalse konstruktsiooni avardumisele see kaasa aitab. Minu kiirvõrdlus viimasest kahest nädalast – London, Oslo, Stockholm, Zürich, Helsinki ja Tallinn näitas, et kõige rahvusvahelisem on Stockholm ning kõige avarama sotsiaalse konstruktsiooniga hakkas silma London, kus suvalises putkas tänaval vaatas vastu hunnitu nishiajakirjanduse valik.