Juba eiteamitmendat aastat peab Adbusters võitlust sohvasse keevitunud tagumiktundidega.
Üks Kalle Lasni tugevamaid pooli on kõigis tema kampaaniates viis, kuidas igaühele isiklikult pakutakse kaasalöömisvõimalust, mis esmapilgul tundub imelihtne, kuid mille tegelik teostus ühtäkki ilmvõimatu näib.
Päev mõttetult shoppamata olla? Nädal end televiisorist puhata lasta? Iga kord, kui miskit lihtsat ja kinnistunut oma elus muuta soovime tabab meid kui vana nikotiinikut hulk vaimu ja keha närivaid rekatsiooni, mis õigustavad vaid lemmiksaateks telekat peale keerama või supersoodsalt müügis olevat ning lähiajal mittevajalikku endale ostukorvi panema.
Nonii, igatahes katsetamine teeb meistriks ning kui keegi soovib oma telekavõõrutuskogemust muu maailmaga jagada on selleks allolev link asjakohane:
Peale selle artikli lugemist vajus minu arvamus Adbustersist suht negatiivseks. Aga, okei, igale oma.